My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
Just For You




❤ Waiting you -AA- ❤

This Skins Edit by IZZATY. There are people just Help Me MONSTER-KECHIK . She said if you delete the creadits , she want to kill you . So , please don't do what she hate ^.^ .


Sudah cukup sudah

Ohh tajuk too macam lagu kan? Sebenarnya, 21.10.12 berakhirlah sudah hubungan aku dengan dia, Aku tahu aku banyak buat salah dengan dia, tapi aku sayang dia, memang ahh aku tak pandai nak tunjuk aku sayang dia tapi, dalam hati niehh aku ada dia je lahh ! Wahai MUHAMMAD ALIFF ASHRAF BIN MOHD. YUNOS I still love you <3 Sampai mati punn aku tetap tunggu kau, Aku dah tawar hati dengan mana mana lelaki dahh , semua bagi tahikkkk ! Kadang kadang still ingat jugak kata kata mama, mama selalu cakap kalau ada jodoh tak kemana, Benda macam nie dah jadi dua kali , memang takada jodoh ahh cerita dia, Now, untuk bukak buku baru , no more boyfriend ! My family always be mine. *ecehh abila speaking bakhang ! Biarlah mama yang cari jodoh untuk aku, seriously penat dengan semua nie, dunia ohh dunia. So that's all. Ehh chop chop ! Ingat niehh, aku still sayang kau, kau yang pertama dan terakhair. *Byee.

Post a Comment



<< home ♥

Older Post